Veřejný detail projektu

Informace o projektu

K 1.7.2013 začala společnost MPM-QUALITY v.o.s. realizovat projekt z operačního programu lidské zdroje zaměstnanost "Vzdělávání v MPM-QUALITY". Plánované datum ukončení projektu 30. 6. 2015. Dotace z ESF činí 1.868 038,73 Kč. Tento projekt vzdělávání vybraných zaměstnanců společnost MPM-QUALITY je zaměřen na prohloubení, rozšíření a obnovení kvalifikace a získání odborných dovedností. Projekt nastartuje celofiremní vzdělávání v oblasti obchodních, PC a profesních kompetencí, rovných příležitostí, které jsou součástí hodnot společnosti.Do vzdělávacího procesu chceme zapojit všech 100% zaměstnanců.

Současně chceme zavést fungující stabilní systém vzdělávání, který se bude opírat mj. o interní školitele, kteří budou dále předávat info, znalosti a dovednosti našim stávajícím i novým zaměstnancům. Dále zavést nové personální procesy, zejména v oblasti vzdělávání a hodnocení zaměstnanců. Cítíme potřebu kontinuity práce v těchto oblastech.

Realizaci celého školení zajistí externí dodavatelé, vybraní na základě řádných výběrových řízení. Při realizaci projektu bude důležitá práce celého realizačního týmu, proto dojde v rámci řízení celého procesu k rozdělení jednotlivých funkcí a oblastí, za něž budou členové realizačního týmu zodpovědní

 

Na financování projektu bude využita veřejná podpora de minimis.

Cílem projektu je zvýšit odbornou kvalifikaci zaměstnanců, konkurenceschopnost a hodnotu na trhu práce, jejich adaptabilitu v oboru a prostředí.

Tento projekt bude trvat 24 měsíců.

Všechny tyto cíle jsou v souladu s vyhlašovanou výzvou, s jejím hlavním cílem a tedy i se specifickými cíli této výzvy.

 

Cílem projektu je zvýšit odbornou kvalifikaci zaměstnanců, konkurenceschopnost a hodnotu na trhu práce, jejich adaptabilitu v oboru a prostředí.
-
Projekt je rozdělen do několika klíčových aktivit: KA 01 - Zvyšování PC dovedností KA 02 - Obchodní management KA 03 - Interní školitel KA 04 - Rovné příležitosti žen a mužů KA 05 - Technické profesní kurzy KA 06 - Řízení projektu
Výsledkem projektu jsou hodnoty indikátorů a to: - počet podpořených osob - celkem 37 osob - počet podpořených organizací - celkem 1 organizace - počet úspěšných absolventů kurzů - celkem 381 osob - počet vzdělávaných osob nad 55 let - celkem 4 osoby - počet vzdělávaných osob do 24 let - celkem 3 osoby
-

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

ZAMĚSTNANCI V OBCHODNÍM MANAGEMENTU Vazba KA02 předloženého projektu na potřeby cílové skupiny byla identifikována na základě hodnocení zaměstnanců a provedených analýz (metodami pohovorů, workshopy se zaměstnanci a zpětné vazby od našich klientů), na počátku letošního roku a zároveň jako reakce na nutné řešení absentující firemní politiky RLZ. Celkovým výstupem za předpokladu dodržení zastoupení všech liniových pracovních vrstev bylo sestavení podrobné koncepce vzdělávacích aktivit (příloha č.7 - Popis klíčových aktivit) a identifikace těchto globálních potřeb: 1)potřeba profesního a odborného rozvoje, kompetencí a seberealizace zaměstnanců 2)potřeba systematického programu vzdělávání se zavedením zpětné vazby efektivity vlivu vzdělávání na profesní rozvoj zaměstnance s důrazem na zajištění max.dostupnosti vzdělávání zaměstnancům 3)potřeba zavedení komplexního rozvoje zaměstnanců reagujícího na dnešní trendy Vzhledem k velmi pozitivnímu ohlasu samotných zaměstnanců k vnímání osobního růstu a využívání získaných znalostí a dovedností ve své praxi, přistoupilo vedení společnosti k rozšíření tohoto vzdělávání. Specifické potřeby: 1/ naučit se tvořit strategické plány svého resortu či své správy 2/ naučit se kalkulovat náklady v manažerských souvislostech 3/ zdokonalení jednotlivých využívaných či nových prodejních technik zákazníkům 4/ umění základní orientace v obchodním zákoníku při přípravě smluv 5/ znalost základů finančnictví pro neekonomy 6/ posílení znalostí práce s účetními výkazy 7/ prohloubení znalostí, technik a metod projektového managementu 8/ pochopení účelu cíleného marketongu a tím marketingových souvislostí u klientů Zaměstnanci i vedení společnosti očekávají nové příležitosti vedoucí k rozvoji obchodních kompetencí všech zapojených jednotlivců.