Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Současná situaceV obou kinech nasazujeme do části sálů digitální projekci, což vyžaduje nejen nové technické znalosti, ale také znalost angličtiny, což dříve nebylo potřebnéV souvislosti s ekonomickou krizí sledujeme pokles počtu zákazníků a proto je potřebujeme  pomocí bezchybných služeb a komunikace udrPokles prodeje občerstvení,má souvislost se snižující se ochotou zákazníků utrácetVětší využívání akcí v kině (pronájmy kinosálů), což zvyšuje nároky na organizaci, management a zákaznický servis při firemních akcích Projekt vychází z analýzy ekonomických údajů a z monitoringu péče o zákazníka. Pro kontrolu péče o zákazníka provádíme od dubna 2004 každý měsíc mystery shopping tj. návštěvy fiktivních zákazníků.

Data analyzujeme a z normativních výsledků a ze srovnání se 4 multikiny žadatele v Praze vychází POTŘEBA ROZVOJE:Prodejní dovednosti, nabídka občerstvení a doplňkového sortimentu např. DVD

  • Komunikační dovednosti
  • Řešení konfliktů
  • Řešení obtížných situací
  • Dodržování standardů v péči o zákazníka
  • Pozitivní přístup - riziko vyhoření na pozicích manažer
  • Manažerské dovednosti v oblastech výše uvedených a řízení lidí
  • Zpřesnění popisů pracovních míst a standardů provozu

 

REAIZACÍ PROJEKTU DOSÁHNEME:Zvýšení profesionality zaměstnanců při obsluze zákazníků a následně udržení zákazníků Přilákání nových zkazníků pomocí zlepšeného marketingu Naplňování základních pilířů filozofie provozu, Lidé Zábava Radost tj. poslání, které byly nastaveno při otevírání multikina Olympia v říjnu 1999,  prvního v ČR.

Kvalita projekce

Příjemné prostředí

Perfektní servis zákazníkům

Týmová spolupráce, nutnost spolupráce, zastupitelnost v provozu, znalost všech pracovních pozic

 

Synergickým efektem projektu je zvýšení uplatnitelnosti zaměstnanců na trhu práce, protože péče o zákazníka, komunikační dovednosti, angličtina a práce s ICT jsou plně přenositelné do jakékoliv firmy, kde zaměstnanci jednají se zákazníky

 

Hlavní cíl: Zvýšení konkurenceschopnosti prostřednictvím zlepšení znalostí a dovedností zaměstnanců. Specifické cíle: 1, zlepšení péče o zákazníka 2, proaktivní nabídka produktů 3, zlepšení firemní kominukace a komunikace s cizinci v AJ (návštěvníci) 4, zvýšení znalostí marketingu a zlepšení marketingových aktivit 5, zavedení interních školení 6, rozvoj a sebemotivace zaměstnanců prostřednictvím vzdělávání, které přihlíží k individuálitě jednotlivce a jeho potřebám 7, efektivnější týmová spolupráce zvláště promítačů s provozními zaměstnanci
NE
Projekt bude realizován v Brně a v Modřicích, kde se nacházejí multikina Olympia a Velký Špalíček. Bude nově zavedeno firemní interní školení, bude zaveden e-learning a vyvinuty 4 e-learningové kurzy, což přispěje k následné udržitelnosti výstupů po skončení financování, bude zahájen kurz odborné angličtiny, bude vyškolen firemní lekto
Aktivity projektu směřují do budoucnosti, protože projekt přispěje ke zvyšování rozvoje a motivace zaměstnanců, zlepšování procesu vedení obchodníků. Proškolení interního trenéra zajišťuje udržitelnost i po skončení projektu, protože se jedná o interního zaměstnance, který tím získá možnost kariérního růstu.
NE

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

45 osob - noví zaměstnanci 1 osoba bude vyškolena jako firemní lektorka 40 osob - provozní zaměstnanci multikin Olympia a Špalíčku 5 osob - provozní zaměstnanci, telefoní rezervace 13 osob: 2 cinema manažeři 4 manažeři 1 šéf promítač 2 vedoucí projekce 4 supervizoři 2 administrativní pracovnice