Cílovou skupinou jsou zaměstnanci příjemce.
Všechny aktivity projektu mimo řízení projektu přímo vycházejí ze strategie společnosti a potřeby zaměstnanců. Po aktivitách lze dělit takto:
KA01 rovné příležitosti - společnost (management) chce zahrnout některá opatření do interních předpisů více popsáno v aktivitě.
KA02 vzdělávaní zaměstnanců - charakterově je lze rozdělit na dvě části:
a) udržení si kvalifikace - pro většinu zaměstnanců z cílové skupiny to znamená opakovat zkoušku, certifikát apod s tím, že nezískání takové kvalifikace má pro ně de facto za následek opuštění pozice vedoucí až k ztrátě zaměstnání. Požadavky od zaměstnanců v této skupině vzdělávacích aktivit je tedy úzce spjata s jejich potřebami.
b) doplnění nebo rozšíření kvalifikace - vlivem změn dochází k jisté absenci některých druhů kvalifikace. Vzdělávací aktivity které řeší takové případy jsou rovněž přímo spjaté s požadavkem (potřebou) zaměstnance na rozšíření nebo doplnní kvalifikace.
KA03 vyškolení dvou interních instruktorů
V současné době nejpalčivější potřeba cílové skupiny - odborníci s mnohaletou praxí nemají možnost realizovat interní výuku (zaškolení, příprava na certifikaci apod), kterou pak společnost nesmyslně externě nakupuje.
KA04 systém pro řízení lidských zdrojů
Velmi souvisí s aktivitou 2 kdy společnost, ale i zaměstnanci potřebují systematicky plánovat obnovení zkoušek a certifikátů popř. efektivně řídit další kvalifikační růst. Aktivita přímo souvisí s požadavkem zaměstnanců na řízené vzdělávání.