Realizace projektu bude probíhat 33 měsíců. Během této doby bude proškoleno 2 568 zaměstnanců zapojených členských firem Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky. Dle rozdělení podle pracovního zařazení bude realizováno 20 standardizovaných vzdělávacích aktivit:
TOP management:
- Komunikační dovednosti v práci manažera
- Podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem
- Motivace a hodnocení pracovníků
- Strategický marketing
- Profilace maloobchodní sítě (podle rozsahu)
Střední management:
- Komunikační dovednosti v práci manažera
- Obchodní jednání (se zaměřením na výběr dodavatelů a jednání s nimi)
- Výběr pracovníků, jejich motivace a hodnocení
- Marketing v maloobchodu
- Centrální nákup (centralizace a decentralizace nákupu sortimentu)
- Category Management
Majitelé/vedoucí/zástupci prodejen:
Efektivní komunikace a asertivní jednání v práci vedoucí(ho) prodejny FOOD
Obchodní jednání (se zaměřením na výběr dodavatelů a jednání s nimi) FOOD
Efektivní komunikace a asertivní jednání v práci vedoucí(ho) prodejny NONFOOD
Obchodní jednání (se zaměřením na výběr dodavatelů a jednání s nimi) NONFOOD
Zboží znalectví (FOOD)
Hygienické minimum - organizace a řízení obchodních jednotek FOOD
Zboží znalectví (NONFOOD)
Hygienické minimum - organizace a řízení obchodních jednotek NONFOOD
Výcvik interních lektorů