Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt byl sestaven na základě požadavků na SMART Administration (S - jasně definované, M - měřitelné konkrétní výstupy, A, R, T - dosažitelné řpi normálním chodu úřadu, v daném harmonogramu, nastavených rozpočtových nákadech a se zapojeným realizačním týmem). Cíle projektu byly nastaveny na základě potřeb samosprávy a chodu MěÚ.

V rámci projektu bude realizováno pět klíčových aktivit:

KA 1 - Vytvoření a implementace systému finančního řízení města v období krize

Na základě analýzy aktuálního stavu finančního řízení budou definovány požadavky na otevřená i uzavřená školení pro zaměstnance a samosprávu v oblasti financí, rozpočtu, účetnictví, daní atp.

KA 2 - Vytvoření strategie úřadu a implemetace zákaznické orientace

Aktivita je zaměřená na vytvoření víceleté strategie úřadu a zavedení prvků zákaznické orientace do praxe úřadu. Pro realizaci klíčové aktivity je vybrán externí dodavatel.

KA 3 - Zpracování Strategického plánu rozvoje města

Strategický plán rozvoje města bude zpracován s výhledem na 15 - 20 let, pro jeho tvorbu je vybrán externí dodavatel.

KA 4 - Procesní a bezpečnostní audit

Obsahem klíčové aktivity je zpracování procesní a bezpečnostního auditu úřadu, rozdílové analýzy a dokumentu s návrhy na zefektivnění procesů s možnými vazbami na změnu organizační struktury. Klíčová aktivity je realizována externím dodavatelem.

KA 5 - Implemetace projektového řízení

Klíčová aktivita je zaměřena na zavedení principů projektového řízení do chodu úřadu. Cílem je využít principů jednotného projektového řízení pro všechny projekty města (nejen projekty dotační).

Cíle projektu jsou stanoveny dle SMART Administration, prostřednictvím realizace klíčových aktivit je cílem zvýšit efektivnost činností územní veřejné správy a veřejných služeb v Náchodě. Specifickými cíli jsou zlepšení kvality řízení a managementu úřadu a zvýšení transparentnosti a otevřenosti úřadu. Cíle projektu naplní klíčové aktivity zaměřené na: 1) vytvoření systému finančního řízení města v období krize, 2) vytvoření strategie úřadu včetně implementace zákaznické orientace do chodu úřadu, 3) vytvoření strategického plánu rozvoje města s výhledem na 15 - 20 let, 4) implementaci procesního řízení, 5) implementaci projektového řízení.
Projekt nemá partnery.
Předpokládanými výsledky projektu jsou: 1) systém pro finanční řízení v období krize, 2) zavedení zákaznické orientace a vytvoření víceleté strategie MěÚ Náchod, 3) vytvoření strategického plánu rozvoje města s výhledem na 15 - 20 let, 4) zefektivnění procesů v rámci MěÚ Náchod, 5) vzdělání vedoucích pracovníků v projektovém řízení.
Mezinárodní spolupráce v projektu není předpokládána.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovými skupinami projektu jsou: 1) politici územního samosprávného celku včetně volených zástupců města, 2) územně samosprávný celek a úřad ÚSC, jeho orgány a jejich zaměstnanci.