Projekt je zaměřen na vzdělávání pracovníků/ic žadatele, kteří poskytují sociální služby klientům občanského sdružení žadatele, a na osoby pečující o tyto klienty (pečující matky, otcové apod.). Z dotazníkového šetření, které v březnu 2013 prováděl žadatel, vyplynulo, že velký zájem o vzdělávání mají jak pracovníci NNO, tak osoby pečující o osoby blízké. U zaměstnanců občanského sdružení jsou znalosti zaměřeny zejména na zdraví, duševní zdraví apod. Pracovníci by se chtěli více vzdělávat nejen v odborných znalostech jejich oboru, ale také v dovednostech jako je jednání s klienty (17%), institucemi (13%) apod. Mezi osobami pečujícími byl projeven zájem o témata jako je zdraví, finanční gramotnost, psychologické zaměření. Jak vyplývá z dotazníkového šetření, poskytovatelé služeb se chtějí rozvíjet v problematice, se kterou se nejvíce při výkonu své práce setkají. Respondenti se velice často setkávají s problémy klientů, které se týkají práce a finančních problémů, dále pak s problémy ohledně zdraví a zdravotních handicapů. Mezi nejčastější klienty o.s. D.R.A.K. patří zdravotně handicapovaní lidé a osoby pečující o osobu blízkou. Z průzkumu vyplynula potřeba vzdělávání jak pracovníků/ic žadatele zejména v dovednostech a nových znalostech v oblasti práce, tak pečujících osob. U pečujících osob je velmi důležité, aby získávali nové informace v oblasti např. zdravotního pojištění, pěstounství, případně nových informací, znalostí pro lepší a kvalitnější život nejen pečujícího osoby ale i osoby blízké.