Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Cílem projektu je konkrétními aktivitami posílit efektivnost výkonu veř. správy a veř. služeb Města Nový Bydžov.

 

Specifické cíle:

1. zpracování Strategického plánu rozvoje města

2. zpracování Komunitního plánu soc. služeb na r. 2014-2016 a Programu podpory kultury a sportu do r.2016

3. zavedení On-line systému rezervace termínů na vybrané agendy přes web města

4. zpracování a impl. systémového řešení samosprávních dotazů občanů vč. poskytnutí zp. vazby a archivace dotazů

 

Cíle jsme definovali dle metody SMART:

S- jasně definované

M- měřitelné s ověřitelnými výstupy

A, R, T- nastavené tak, aby byly dosažitelné:

a) při běžném provozu úřadu

b) ve stanoveném harmonogramu a nastavených předpokládaných nákladech

c) se zapojeným real.týmem

Cílem předkládaného projektu je posilovat efektivní územní veřejnou správu a veřejné služby v obci s rozšířenou působností Nový Bydžov, zmírnit regionální rozdíly v poskytování těchto služeb, zlepšit jejich dostupnost, zvýšit transparentnost a otevřenost úřadu směrem k občanům. Těchto cílů dosáhneme realizací klíčových aktivit naplánovaných v projektu dle společného projektového záměru samosprávy a úřadu města. V projektovém záměru samosprávy je zpracování Strategického plánu rozvoje města za předpokládaného aktivního zapojení občanů města, dále zpracování koncepcí - Komunitní plán sociálních služeb na r. 2014-2016 a Program podpory kultury a sportu do r. 2016. V projektovém záměru úřadu města je dán požadavek na zkvalitnění služeb poskytovaných úřadem z pohledu občanů - konkrétně zavedení On-line systému rezervace termínu přes web města pro vybrané agendy, důvěryhodnost a transparentnost úřadu u občanů zvýší vytvoření a implementace systémového řešení evidence samosprávných dotazů a požadavků občanů města vč. poskytnutí rychlé a srozumitelné zpětné vazby občanům a evidence a archivace dotazů. Projekt je určen pro cílovou skupinu zaměstnanců města zařazených do městského úřadu Města Nový Bydžov a jeho volených zastupitelů. Plánované klíčové aktivity projektu bude uskutečňovat realizační tým složený výhradně ze zaměstnanců města zařazených do městského úřadu žadatele, některé aktivity bude realizační tým řešit spolu s externími odborníky na danou problematiku vybranými na základě výběrového řízení. Realizační tým má v projektu jasně rozdělené role a kompetence a definovanou zastupitelnost. Při sestavování rozpočtu jsme vycházeli z doporučených cen a odměn na DPP (dokumenty k výzvě), dále z provedeného cenového průzkumu na zpracování Strategického plánu rozvoje města (viz kapitola Další informace) a na telefonický průzkum cen tisku a distribuce výstupů ze setkání s občany. Projekt bude realizován ve Městě Nový Bydžov.
Projekt nemá prtnera
Plánované klíčové aktivity projektu bude uskutečňovat realizační tým složený výhradně ze zaměstnanců města zařazených do městského úřadu žadatele, některé aktivity bude realizační tým řešit spolu s externími odborníky na danou problematiku vybranými na základě výběrového řízení. Realizační tým má v projektu jasně rozdělené role a kompetence a definovanou zastupitelnost. Při sestavování rozpočtu jsme vycházeli z doporučených cen a odměn na DPP (dokumenty k výzvě), dále z provedeného cenového průzkumu na zpracování Strategického plánu rozvoje města (viz kapitola Další informace) a na telefonický průzkum cen tisku a distribuce výstupů ze setkání s občany.
Zpracování strategického plánu rozvoje města Implementace on-line systému rezervace a vytvoření systému řešení samosprávních dotazů pracování Komunitního plánu soc. služeb na r. 2014-2016 a Programu podpory kultury a sportu do r. 2016
Nepředpokládá se

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Vybraní zaměstnanci úřadu se podíleli již na definování projektového záměru a následně i cílů projektu. Referenti v prvních měsících roku 2012 informovali vedoucí o přáních občanů zajistit on-line rezervaci termínů vybraných agend přes web města. Sami úředníci tuto novinku ve své práci vítají, protože jim umožní sledovat počty žadatelů a vytíženost jednotlivých agend v čase, dále jim usnadní práci v komunikaci s daným klientem - občanem a celkově jim vytvoří příznivější podmínky v osobním jednání s občanem. Pádným argumentem pro zavedení on-line systému rezervace úředníků byl i fakt, že na městském úřadě v Novém Bydžově jsme zaznamenali prokazatelný 17% nárůst žádostí o vydání OP místně nepříslušných občanů. Vedoucí odborů vznesli požadavek na zpracování a implementaci systémového řešení samosprávních dotazů občanů. Sami se chtějí podílet na tomto řešení, které má zkvalitnit odpovědi občanům tak, aby odpověď byla pro občana jasná a srozumitelná a podaná mu v určeném čase. Evidence a archivace dotazů pak ulehčí práci úředníkům pro přípravu odpovědí na obdobné dotazy.