Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Projekt je určen pro zaměstnance společnosti VESNA, a.s. působící na 47 prodejních místech.  Projekt navazuje na vzdělávací program realizovaný v minulých letech v rámci výzvy č.35 OP LZZ, zaměřující se zejména na rozvoj konkurenceschopnosti společnosti VESNA, a.s. a rozvoj odborných dovedností, schopností a vědomostí jejích zaměstnanců. Realizováno bylo vzdělávání v oblasti tréninku prodejních dovedností, řídících dovedností manažerů a znalosti IT technologií. 

Cílem tohoto projektu je prohloubit již získané znalosti a zejména dále vzdělávat zaměstnance společnosti v odborných dovednostech, které budou cíleně zaměřeny na práci se zákazníkem s ohledem na specifika prodejního sortimentu VESNA, a.s. - produktová školení, cílená argumentace, překonávání námitek a kolektivní spolupráce, v obchodních dovednostech jako marketing, internetový obchod, zlatá pravidla prodeje a v oblasti cizích jazyků, konkrétně angličtiny tak, jak budou upřesněny v klíčových aktivitách. Významnou součástí projektu je školení IT dovedností pro zaměstnance 50+, u kterých byla definována aktuální potřeba zvýšení odborných znalostí v této oblasti.  

Hlavním cílem realizace tohoto projektu je zvýšení konkurenceschopnosti firmy na trhu, rozvoj osobnostních a profesních dovedností zaměstnanců a v neposlední řadě zvýšení prodeje a tím i zisku společnosti, s čímž dále souvisí expanze společnosti a zvýšení počtu pracovních míst. V neposlední řadě je cílem projektu také zefektivnění způsobů vedení firmy. 

Pro realizaci těchto aktivit bude vybrán externí dodavatel se zkušenostmi se vzděláváním v požadované oblasti. Požadavkem je, aby veškeré kurzy, semináře a workshopy byly realizovány interaktivně pod vedením zkušených lektorů.

Hlavní cíle předkládaného projektu : 1. posun v kvalifikaci, odborných a profesních kvalitách zaměstnanců firmy VESNA, a.s., což přispěje jak ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy na trhu, tak k osobnostnímu rozvoji zaměstnanců firmy. Profesionální jednání bude mít i vliv na zvýšení prodeje a tím i zisku firmy, společnost tedy bude schopna expandovat i do dalších regionů republiky a vytvářet tam nová pracovní místa. 2. vytvoření strategie vzdělávání společnosti VESNA, a.s., podle které budou zaměstnanci společnosti vzděláváni i v budoucnosti, vytvoření znalostního minima, kterého bude muset dosáhnout každý nový zaměstnanec společnosti. 3. Úspěšné proškolení všech 152 účastníků 4. Zvýšení kvality poskytovaných služeb - měřeno prostřednictvím mystery shopping
projekt nemá partnera
projekt byla zahájen a postupně probíhají jeho aktivity
zatím nejsou evidovány
není

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou je 152 zaměstnanců žadatele: 1. Vyšší a střední management - 12 osob, náměstci, vedoucí, personalistka společnosti, manažer marketingu, vedoucí internetového obchodu, vedoucí velkoobchodních skladů, manažer pro zahraniční obchod, vedoucí manažer Českého textilu a obchodní zástupci. Pracují v obchodu a ve vedení firmy, jejich klíčovou činností je jak interní, tak externí komunikace, organizace práce, kontrola a hodnocení a obchodní činnost. Nedostatky v těchto dovednostech negativně ovlivňují chod celé společnosti. Vzdělávací program pro tuto skupinu bude zaměřen zejména na rozvoj manažerských dovedností, moderních stylů řízení, kontroly a hodnocení jako motivačního aspektu, marketingových a obchodních dovedností a cizích jazyků. Dále bude zaměřen na psychologický profil zaměstnanců na manažerských pozicích tak, aby byli lépe schopni vnímat potřeby svých podřízených a byli schopni efektivněji komunikovat nejen s podřízenými, ale i mezi sebou. 2. Vedoucí prodejních jednotek, jejich zástupci a jednotliví prodejci - 140 osob. Tito zaměstnanci se potřebují zdokonalit zejména v odborných prodejních dovednostech, vzdělávat se v nových moderních metodách prodejních technik a přímé práci se zákazníkem. Již naučené a zautomatizované prodejní dovednosti jsou využívány v komunikaci se zákazníkem, nicméně společnost by tyto prodejní dovednosti svých zaměstnanců chtěla dále prohlubovat a tím zvyšovat svou konkurenceschopnost na trhu. Cílem je zejména zvýšení schopnosti profesionální obchodní argumentace.