Projekt je určen pro zaměstnance společnosti VESNA, a.s. působící na 47 prodejních místech. Projekt navazuje na vzdělávací program realizovaný v minulých letech v rámci výzvy č.35 OP LZZ, zaměřující se zejména na rozvoj konkurenceschopnosti společnosti VESNA, a.s. a rozvoj odborných dovedností, schopností a vědomostí jejích zaměstnanců. Realizováno bylo vzdělávání v oblasti tréninku prodejních dovedností, řídících dovedností manažerů a znalosti IT technologií.
Cílem tohoto projektu je prohloubit již získané znalosti a zejména dále vzdělávat zaměstnance společnosti v odborných dovednostech, které budou cíleně zaměřeny na práci se zákazníkem s ohledem na specifika prodejního sortimentu VESNA, a.s. - produktová školení, cílená argumentace, překonávání námitek a kolektivní spolupráce, v obchodních dovednostech jako marketing, internetový obchod, zlatá pravidla prodeje a v oblasti cizích jazyků, konkrétně angličtiny tak, jak budou upřesněny v klíčových aktivitách. Významnou součástí projektu je školení IT dovedností pro zaměstnance 50+, u kterých byla definována aktuální potřeba zvýšení odborných znalostí v této oblasti.
Hlavním cílem realizace tohoto projektu je zvýšení konkurenceschopnosti firmy na trhu, rozvoj osobnostních a profesních dovedností zaměstnanců a v neposlední řadě zvýšení prodeje a tím i zisku společnosti, s čímž dále souvisí expanze společnosti a zvýšení počtu pracovních míst. V neposlední řadě je cílem projektu také zefektivnění způsobů vedení firmy.
Pro realizaci těchto aktivit bude vybrán externí dodavatel se zkušenostmi se vzděláváním v požadované oblasti. Požadavkem je, aby veškeré kurzy, semináře a workshopy byly realizovány interaktivně pod vedením zkušených lektorů.