Projekt bude organizačně zajištěn vedoucím projektu, který bude koordinovat vzdělávání zaměstnanců a také průběh a realizaci dalších aktivit. Administrativní podporu zajistí asistent projektu.
V prvních 2 měsících realizace proběhne příprava-sestavení realizačního týmu (RT), sestavení podrobného aktuálního harmonogramu projektu s definováním úkolů pro členy RT, vedoucí a asistent zajistí publicitu projektu. Dále proběhne výběrové řízení v souladu s metodikou OPLZZ na dodavatele vzdělávacích aktivit, bude uzavřena smlouva s dodavatelem, vedoucí a asistent připraví podklady pro evidenci cílové skupiny. Současně bude nastaveno vedení odděleného účetnictví projektu.
V přípravné fázi projektu bude pro zaměstnance uspořádán motivační workshop, na kterém jim budou poskytnuty informace o cílech, průběhu projektu a zdůrazněny přínosy, které získají. V dalších obdobích budou zpracovávány údaje o projektu, komunikace s dodavatelem vzděl. kurzů, aktualizace harmonogramu, evidence prezenčních listin a dokladů k projektu, zajištění publicity. Současně bude zajištěno průběžné vyhodnocování realizovaných kurzů na základě hodnoticích dotazníků.
Závěrem projektu bude uspořádán závěrečný workshop pro zaměstnance, RT provede zhodnocení úspěšnosti projektu a vyhodnocení jednotlivých vzdělávacích plánů u každého zaměstnance zapojeného do projektu. Projekt bude nejen vyhodnocen, ale také bude dle výsledků hodnocení nastaven další vzdělávací vývoj každého zaměstnance.