Cílem projektu je zvýšení kvality poskytovaných sociálních služeb klientům organizací žadatele a partnerů.
Tohoto cíle bude dosaženo proškolením zaměstnanců žadatele a partnerů v rámci akreditovaných vzdělávacích programů.
Cílem projektu je vybavit zaměstnance takovými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni poskytovat kvalitní a profesionální služby s ohledem na měnící se potřeby a požadavky klientů sociálních služeb.
Projekt bude realizován v rámci tří klíčových aktivit. KA 01 bude zaměřena na vzdělávání pracovníků v sociálních službách, KA 02 bude zaměřena na vzdělávání sociálních pracovníků a KA 03 na odborné vzdělávání vedoucích pracovníků. Vzdělávací poptávka vychází z analýzy vzdělávacích potřeb zaměstnanců žadatele a partnerů.
Součástí vzdělávání bude průběžné hodnocení dopadu vzdělávacích aktivit na práci zaměstnanců-účastníků. Výstupem z průběžné evaluace budou podněty pro vzdělavatele na případnou korekci výuky a dále nastavení vzdělávacích plánů účastníků po ukončení projektu v rámci udržitelnosti.
Do projektu bude zapojeno celkem 94 účastníků (zaměstnanců žadatele a partnerů), pro které je naplánováno 13 vzdělávacích kurzů. Počet proškolených osob, které úspěšně zakončí jednotlivé kurzy, je 804.
Žadatel i partneři si uvědomují důležitost systematického vzdělávání pracovníků v pomáhajících profesích.
Realizace projektu jim umožní získat finanční prostředky, díky kterým budou moci realizovat potřebné kurzy nad rámec zákonného minima.