Veřejný detail projektu

Informace o projektu

Společnost CELTIMA se zaměřuje na výrobu a prodej stanových plachet pro komerční marketingové účely a na zpracování nánosovaných PVC textilií, je vlastníkem jedné z nejmodernějších vysokofrekvenčních svářecích linek v ČR. Společnost od počátku své existence usilovně zvyšuje svůj podíl na domácím trhu, čemuž má dopomoci i tento specifický vzdělávací projekt.

Hlavním strategickým cílem projektu je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a posílení stávající pozice na trhu v ČR.

 

Hlavním strategickým cílem projektu je zvýšení konkurenceschopnosti firmy CELTIMA a posílení pozice na trhu v ČR. Tento projekt má tak velmi úzkou vazbu na cíle programu EDUCA, výzvy 60, resp. její globální cíl.
V průběhu realizace projektu budou vytvořeny 2 inovativní specifické kurzové moduly zaměřené na výrobní zařízení a jejich unikátní použití ve společnosti CELTIMA: - Specifická technické školení obsluhy - výrobní zařízení - Specifická technické školení seřizovačů - výrobní zařízení a také 4 interní specifická školení: - Specifické interní školení - unikátní autoplachty společnosti CELTIMA - Specifické interní školení - produkt Pagoda společnosti CELTIMA - Specifické interní školení - produkt Multilight společnosti CELTIMA - Specifické interní školení - PVC haly DIN 4201 B1/M2 společnosti CELTIMA
Výsledkem projektu bude ucelený systém specifického vzdělávání cílové skupiny, který přispěje k plné integraci vzdělávání s personálními procesy.Specifické kurzy budou vytvořeny na míru a budou poskytovány autorizovanými a certifikovanými školiteli dodavatelů jednotlivých výrobních strojů.

Operační struktura


Příjemce


Přehled zdrojů financování projektu


Termíny

v
v
v

Dopad projektu

Cílovou skupinou jsou zaměstnanci firmy. Tento projekt se zaměřuje na 41 pracovníků.