V rámci projektu bude realizováno 8 klíčových aktivit:
ADMINISTRACE A ŘÍZENÍ PROJEKTU
- cílem je řídit a koordinovat všechny projektové aktivity tak, aby byly splněny všechny stanovené cíle, proškoleny všechny plánované kurzy a zavedena statistika rovnosti žen a mužů v podniku.
PROGRAM PRO ZAMĚSTNANCE PERSONÁLNÍHO A EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ
- cílem je proškolení 19 témat zaměřených na oblast personalistiky, přijímání a hodnocení zaměstnanců, ekonomické stability podniku, účetnictví a mzdové problematiky. Cílovou skupinou jsou pracovníci personálního a ekonomického oddělení společnosti.
PROGRAM PRO ZAMĚSTNANCE Z ODDĚLENÍ NÁKUPU
- cílem je proškolení 9 témat zaměřených na zahraniční obchod a problematiku nákupu. Cílovou skupinou jsou pracovníci nákupního oddělení.
PROGRAM PRO ZAMĚSTNANCE MARKETINGOVÉHO ODDĚLENÍ
- cílem je proškolení 5 témat zaměřených na event marketing, B2B marketing, produktový marketing a další marketingové oblasti. Cílovou skupinou jsou pracovníci marketingového oddělení.
PROGRAM KLÍČOVÝCH DOVEDNOSTÍ
- cílem je proškolení 10 témat zaměřených na oblast procesního a projektového řízení, kompetenční modely a controlling v rámci jednotlivých oddělení. Cílovou skupinou jsou vybraní zaměstnanci napříč firmou.
PROGRAM JAZYKOVÝCH DOVEDNOSTÍ
- cílem je rozvoj jazykových dovedností cílové skupiny, kterou jsou vybraní zaměstnanci napříč firmou. Výuka bude zaměřena na anglický jazyk ve třech úrovních (mírně pokročilí, středně pokročilí, pokročilí).
PROGRAM PC DOVEDNOSTÍ
- cílem je proškolení 2 témat zaměřených na MS Excel. Cílovou skupinou jsou vybraní zaměstnanci napříč firmou.
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI
- cílem je začlenění gender statistiky o zastoupení žen a mužů v podniku a vytvoření plánu rovnosti.